Ms Right;
About Affies Diary Follow Older Post Newer Post


Kisah Sedih..
Credits:adrielanawin

Isteri:Abang,jemput saya mala ini boleh?
Suami:Kenapa nak berjemput pula?Selalunya awak naik bas kan?
Isteri:Saya ada "SUPRISE" untuk abang.Saya tunggu abang dekat  bus stop depan office ok?
Suami:Saya banyak kerja,menyusahkan betul.Lagi 45 minit baru saya sampai.(9suami terus mematikan telefon)

2 jam kemudian,suami sampai,melihat isterinya ''TIADA'' di tempat yang dijanjikan.Tanpa berfikir panjang,dia pulang ke rumah.Setibanya di rumah,dia melihat ramai orang berada di rumahnya.

Ibu mertuanya terus meluru ke arahnya."Kau pergi ke mana hah!?Isteri kau DIROGOL dan DIBUNUH!Dia minta kau jemput dia,tapi keMATIan yang menjemputnya!"

Suami terduduk meratapi mayat isterinya lalu dia mengeluarkan telefon bimbitnya.Terdapat 3 SMS daripada isterinya.

9:55-Abang lambat agi ke?
10:05-Saya sebenarnya nak buat kejutan ULANG TAHUNPERKAHWINAN  kita....
10:15-Ada orang perhatikan saya abang,saya takut~

Suami menangis semahu mahunya.Menyesal sebab mengabaikan isterinya.Dia terkilan tidak menjemput isterinya denan cepat.Kini dia hanya boleh berharap dapat menjemput isterinya menjadi bidadarinya di SYURGA kelak.

*Hargailah sesiapapun yang ada dalm hidup anda selagi dia masih ada.*

f
Annyeong


Hello , gais . Make it short, my name is Fina.I'm kpopers.Welome to my blog .^^