Ms Right;
About Affies Diary Follow Older Post Newer Post


Hilang by Najwa Latif

Hilang by Najwa Latif

Bebaru ni Fina ada dengar kat radio lagu Hilang ni.Lagu terbaru dari penyanyi muda Najwa Latif.
Lagu ni memeng best macam lagu Najwa yang lain.Cumanya lagu ni macam 'something'.Something macammana tu entahlah.Tapi lagu ni lain daripada yang lain.Ada different la dengan lagu dia yang lain.With lyrics and official video.........




Aku hilang diriku
Sementara mengejar kamu
Aku hilang nyawaku
Kerna ku mahu cintamu
Dan aku hilang.. hilang
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Milikmu Wohooo.. Milikmu

Aku ingin kau tahu
Dan sedar kewujudanku
Aku inginkan kamu
Lebih dari yang kau tahu
Dan aku hilang.. hilang
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Milikmu Wohooo.. Milikmu
Dan mungkin kau takkan pernah sedari aku
Dan mungkin kau takkan sedar kewujudanku
Tapi ku ingin kau tahu ku akan mencintaimu
Dan aku hilang.. hilang
[*] Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Repeat [*]
Milikmu Wohooo.. Milikmu
Milikmu Wohooo.. Milikmu

f
Annyeong


Hello , gais . Make it short, my name is Fina.I'm kpopers.Welome to my blog .^^