Ms Right;
About Affies Diary Follow Older Post


Not a long entry for my comeback.

Ehem.Assalamualaikum.test 1,2,3.Everything in this blog sangat berhabuk.Lama tak update.The thruth is aku malas.Jangan ikut perangai aku,sebabtu blog ni dah 4 tahu pon entry adalah seciput.Adore dengan kawan deskmate aku yang sorang tu.Rajin update blog.Uhuks

Okey yah,Apa yang aku tahu sekarang is semua orang busy,Busy yang buat semua orang rasa nak jerit "Aku stress!"Fine  bukan semua tapi orang yang sejenis macam aku ni erm macamtulah perangainya.Dah nak akhir tahun ni busy final exam la,pastu PT3 just a few day left,Spm pun nak dekat.Same goes to people yang ambik SMA.Budak2 sekolah agama Selangor tahulah pebende SMA ni.

Talking about exam and stress,gais jangan stress stress.Chill,relax,bila dah rasa tahap nak stress tu better stop buat benda yang korang rasa stress tu sekejap.Makan or buat something yang korang boleh release.Sape yang suka kitkat tu ingatlah benda ni, "Take a break,have a kitkat" kalau takde kitkat coklat lain pun okey.Dapat aiskrim pun  nikmat dah.Kalau manusia macam aku ni memang cari makanan dulu then kpop uhuks better solat lah,baca quran ke.

Fact bout me:Sometime pandai nasihat orang tapi bila diri sendiri hancur.Samalah pasal stresss ni.Kalau aku stress kadang-kadang sampai sakit.Aku tak tahulah apa aku pikir sangat sampai stress,Aku tak tahu dan aku tak faham.Heh.

I better stop typing now,So yeah goodluck korang yang exam tu.Goodluck to me too huhu 3 weeks exam is just 'fine".Its okay,Im fine yeah.Thank you.(it sounds more to bila kau breakup dengan bf kau haha)

Bye lovelyz.





f
Annyeong


Hello , gais . Make it short, my name is Fina.I'm kpopers.Welome to my blog .^^